L’ Abellar de EA Alfarràs

L’abellar, a l’Escola Agrària d’Alfarràs, ens ajuda a fer la tasca docent de la UF d’Apicultura ecològica.

El nostre alumnat pot fer les pràctiques sense sortir de l’explotació de l’escola.

També és un punt important per a la gestió de l’explotació de l’escola perquè afavoreix la millora de la biodiversitat i ajuda a la pol·linització dels nostres cultius.

El maneig i manteniment de l’abellar és càrrec del personal del centre i de l’alumnat. El curs passat es van arranjar les instal·lacions i es van millorar donat que ja portaven anys en funcionament.