Curs bàsic de fermentats vegetals: hortalisses del teu hort

Els fermentats vegetals són una tècnica de conservació provocada pels microorganismes que són beneficiosos per a la salut i per a la flora intestinal, millorant-ne el sabor, el valor nutricional i la durabilitat.

Cultures com la japonesa o la mediterrània han utilitzat la fermentació per aprofitar excedents i garantir alimentació saludable durant tot l’any.

Aquest taller vol donar a conèixer aquestes tècniques com una eina pràctica per reduir el malbaratament alimentari. A través de la pràctica amb fermentats com el kimchi, el xucrut o els envinagrats japonesos, es promou una mirada sostenible i creativa a la cuina.

L’objectiu és recuperar sabers tradicionals que connecten salut, sostenibilitat i cultura gastronòmica, i oferir eines accessibles per a una cuina més conscient, arrelada al territori i respectuosa amb els recursos.

 

 

 

 

 

 

Més informació: Programa i informació del curs

Enllaç inscripcions: Inscripcions

 

Presencial

Escola Agrària de Mas Bové – Constantí

Del 13 al 18 de juny de 2025

Divendres 13 de juny de 2025 de 16:00 a 20:00 h

Dilluns 16 de juny de 2025 de 16:00 a 20:00 h

Dimecres 18 de juny de 2025 de 16:00 a 20:00 h

12 h
Dret d’inscripció 15,00 €

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut