Pla d’Obertura de Centre Juny 2020

Icona InformacióUs informem del Pla d’Obertura Escola Agrària de Les Borges Blanques durant el mes de juny de 2020, seguint les instruccions del Departament d’Educació. Inclou, entre altres, les mesures d’organització i requisits de distanciament i higiene per a l’alumnat i el personal que accedeixi al centre.

El curs 2019-2020, des d’un punt de vista lectiu, acabarà en format telemàtic el 19 de juny. L’assistència presencial és voluntària, excepcional i no continuada. Cal acordar la cita prèviament amb un docent i no es contempla l’atenció a cap grup d’alumnes, només personalitzada.

Per accedir al centre és necessari complir les normes d’higiene i de prevenció de riscos. L’ús de la mascareta és obligatori. És requisit indispensable portar la declaració de responsabilitat emplenada i signada de casa, a part de totes les indicacions de salut explicitades al Pla.

Per a qualsevol dubte o aclariment podeu escriure’ns a aecabor.daam@gencat.cat o trucar-nos al 973 143 188 o al 973 143 169.