Nadal a Primària
El divendres 22 de desembre els cursos de primària van celebrar el Nadal al pati de l’església. Vestits per a l’ocasió, a les 12h del matí es van fer les 12 campanades amb un gong mil.lenari arribat des d’Orient per participar en la nostra festa. En acabat vam cantar “Oh Happy Day” tots junts i […]
Nadal a Primària Llegeix més »