Projecte intergeneracional i Servei comunitari amb la Residència de Gent Gran

Des del Col·legi Sant Josep promovem i realitzem activitats amb els nostres alumnes que els realacionin i permetin interactuar amb persones de la tercera edat. Per això treballem amb la Residència de Gent Gran de Sant Hilari per poder desenvolupar aquests projectes.

Els alumnes d’EP4 van anar a la  Residència de Gent Gran per compartir experiències amb els avis tot jugant al Bingo. Una activitat intergeneracional per acostar a petits i grans a partir del joc.

Clica la imatge per veure l’àlbum de fotografies.

Per tercer any, els nostres alumnes d’ESO4 realitzen el Servei Comunitari que té per finalitat garantir que els estudiants, al llarg de la seva trajectòria escolar, experimentin i protagonitzin accions de compromís cívic, aprenguin en l’exercici actiu de la ciutadania i posin en joc els seus coneixements i capacitats al servei de la comunitat. La primera activitat d’aquest curs consistia en treballar receptes de cuina que havien preparat els alumnes. Un cop a la Residència de Gent Gran, les han cuinat i, com no podia ser d’una altra manera, se les han menjat junt amb els avis.

Una experiència “deliciosa” i gratificant!

Clica la imatge per veure l’àlbum de fotografies.