Ja som “Escola SX3 Academy”

El dijous 25 d’abril, els docents del centre que han realitzar la formació SX3 Academy impulsada per 3Cat, l’Agència Catalana de Ciberseguretat i l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades, han assistit a l’acte final a Fabra i Coats.

Allà, van rebre el distintiu que acredita el centre com a “Escola SX3 Academy”. Emblema que només lluiran nou escoles de Catalunya després de superar aquest curs sobre benestar digital, protecció de dades i drets digitals.

També els van acompanyar els alumnes de sisè de primària, que van poder gaudir dels tallers i les experiències que oferia el Tech&Play, el festival de tecnologia per a tothom.

Podeu veure l’àlbum de fotografies clicant sobre les imatges o el següent enllaç. 👈

També podeu consultar les notícies i veure els vídeos del SX3:

Va ser una jornada molt interessant per alumnes i docents i un gran reconeixement per l’escola.

IE Cent Fonts, SX3 Academy, Sant Hilari Sacalm

ODS4 - Educació de qualitat