Sant Jordi 2024

Per celebrar la diada de Sant Jordi totes les etapes van realitzar activitats relacionades amb la lectura i l’escriptura.

L’alumnat d’educació Infantil, al matí va fer ronda de contes per les diferents aules i després va aprofitar per anar a escoltar els poemes que els alumnes d’ESO havien escrit per l’estesa de poesia que organitzava Òmnium. I a la tarda… representació dels alumnes d’I5 de la Llegenda de Sant Jordi.

L’alumnat de primària al matí van visitar les parades de llibres i roses del poble i van escriure les redaccions pel concurs literari de Sant Jordi. A la tarda va poder gaudir de diferents activitats com titelles, refer la Llegenda de Sant Jordi, escriptura creativa, dibuix guiat…

L’alumnat de secundària, va fer cal·ligrames, petits relats i dibuixar poesia commemorant Joan Salvat Papasseit. A mig matí, va participar a la Plaça Gravalosa en l’estesa de poesia organitzada per Òmnium i va recitar els poemes que van crear.

Enhorabona a tothom i bona diada de Sant Jordi! 🌹🐉📖