Tornen les “Laures”

Torna la campanya “Tots som comerç local” de la Federació de comerç de La Selva, una aposta clara per a la reactivació del comerç local adreçant-se al públic més jove: els infants.

L’Associació de comerç i turisme de Sant Hilari Sacalm conjuntament amb altres associacions de la comarca comença aquesta campanya amb una finalitat pedagògica enfocada als infants del municipi per incentivar el comerç local. El dilluns 6, l’actor i pedagog Ovidi Llorente va explicar la campanya a l’alumnat des d’una vessant artística totalment adaptada al públic infantil.

Els infants, cada vegada que vagin a comprar, als comerços associats, rebran a canvi de la seva compra local una moneda virtual (una Laura!). Aquesta moneda l’han de portar a l’escola i dipositar-la a una bústia que hi trobaran. Quan l’escola acumuli 500 monedes contactarà amb l’associació de comerciants i aquesta premiarà l’escola amb vals de compra per gastar als comerços locals.

Molt d’èxit a la campanya! 🛍🛍

Presentació amb Ovidi Llorente Presentació amb Ovidi Llorente

Som-hi! La guardiola ja té un bon grapat de Laures!