Mostra TdR de la Selva

Les alumnes Anna Gil i Laia Miranda van participar en la 1a Mostra de Treballs de Recerca de Batxillerat

La Mostra de Treballs de Recerca pretén ser un punt de trobada entre estudiants de batxillerat dels diferents instituts de la zona, per tal que puguin compartir i difondre les seves investigacions.
La Mostra té l’objectiu de reconèixer l’esforç realitzat per l’alumnat i el professorat que el tutoritza. Els treballs presentats passen un procés de selecció previ realitzat per cadascun dels centres participants, en el qual es valoren la creativitat, la innovació i l’aplicació de diferents estratègies de recerca. A l’edició d’enguany s‘hi presentaran 17 treballs de recerca d’alumnes de batxillerat dels centres de La Selva II.

Dissabte 18 de maig de 2013, al Teatre de Blanes, de 10.00 h. a 14.00 h.

Organitza: Centre de Recursos Pedagògics de La Selva II
Hi col·laboren:  Ajuntament de Blanes  |   Consell Comarcal de La Selva
Agraïment: El CRP de La Selva II agraeix la col·laboració del professorat dels centres de la zona, sense la qual no hagués estat possible la realització d’aquesta mostra.

* Video

* Fotos