I3. Excursió a Ajúkids

Els nens i nenes d’I3 hem fet l’última sortida del curs a l’Ajukids! Ha estat un dia genial on hem pogut explorar i gaudir de diferents espais de jocs. Ens ho hem passat superbé! Ha estat la millor manera de tancar un any ple de vivències i aprenentatges.