Cicle Inicial al Omno Park

Ja estem acabant el curs i ens quedava fer una sortida lúdica de comiat. Avui els alumnes de 1r i 2n de Primària hem gaudit d’un matí divertit i molt a prop de col·legi. A Lloret de Mar tenim de tot per passar-ho molt bé! Si voleu veure fotos cliqueu la imatge.