UVIC

Un any més la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya us convida a venir a la Matinal Universitària, que tindrà lloc el proper 21 de gener de 2015 de 9 a 14 hores.

La matinal és una proposta ideal  ja que en un sol matí els alumnes reben una breu explicació de la Universitat, participen a dos tallers del seu interès, i fan una petita visita guiada per les instal·lacions i laboratoris específics de la Universitat. L’objectiu és ajudar-los a decidir què volen estudiar i que coneguin de primera mà diferents àmbits de coneixement relacionats amb l’educació, l’esport, les ciències de la salut, l’empresa, la comunicació, les enginyeries, les biociències, la multimèdia, la traducció i interpretació, i el disseny.
A la matinal d’enguany s’ofereixen 17 itineraris diferents i cada alumne s’ha d’inscriure a un sol itinerari, que consta de dos tallers. Trobareu la proposta de tallers amb els diferents itineraris a: www.uvic.cat/matinal-universitaria