UVic-UCC

La Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya imparteix cursos de Formació Professional en diferents àmbits formatius, garantint un elevat nivell educatiu i professional  igual que en els nostres graus universitaris.

Actualment la nostra oferta se centra en els àmbits de Tecnologia, Comunicació, Agroalimentari i Sanitari, sectors consolidats i en creixement que esdevenen un bon àmbit de formació i alhora generen ocupació i negoci.

En tots els casos, des del Campus Professional UVic-UCC oferim a l’estudiant l’oportunitat de cursar el cicle formatiu en la modalitat dual, d’aprendre treballant, que li permet formar-se tot treballant en una empresa del sector per adquirir l’experiència i la formació necessàries. L’estudiant rep una borsa de diners que l’ajuden a finançar part dels seus estudis, ja sigui per via d’una beca o d’un contracte.

Els Cicles Formatius de Grau Superior que oferim són:

* en tràmit
Cursant un CFGS amb nosaltres l’alumne té l’oportunitat de continuar la seva formació amb un grau universitari i té l’avantatge d’un ampli reconeixement de crèdits (consulteu les nostres passarel·les universitàries. )