PROJECTE DELS PLANETES

Benvolgudes famílies,

En tornar del Nadal hem començat un nou projecte anomenat “Els planetes”. Ja fa uns dies va arribar a l’escola, una llauna de l’espai amb un missatge dels tres astronautes Michael, Edwin i Neil i del seu gran viatge a la lluna.

Per començar es va fer una votació, a partir de la qual cada infant exposava quin tema li agradava més. Un cop havia votat tota la classe, es va realitzar un recompte de tots els vots i vam observar la idea guanyadora.

.

Els alumnes de P4 s’han engrescat a fer un gran viatge que realitzarem durant aquest curs.

La classe de les girafes s’han encaminat a conèixer diferents experiments espacials, i la classe dels ratolins, volen crear un coet i ser els astronautes que el conduiran.