XXIII PROVES CANGUR

Avui 15 de març ha tingut lloc la XXIII edició de les Proves CANGUR.

Són unes proves convocades per la Societat Catalana de Matemàtiques que pretenen estimular i motivar l’aprenentatge de les matemàtiques a través dels problemes.

La prova consta de 30 reptes matemàtics, de dificultat creixent i de resposta tancada, amb cinc opcions per a cada problema.

Els enunciats els prepara l’associació  Le Cangourou sans Frontières i els participants d’arreu d’Europa i d’altres països del món es plantegen els mateixos problemes i tenen 75 minuts per resoldre’ls.

La nostra escola hi ha participat a tres nivells:

– 5è i 6è de Primària

– 1r, 2n i 3r d’ESO

– 4t d’ESO, 1r i 2n de Batxillerat

Les proves han tingut lloc a l’escola excepte els alumnes de 4t i Batxillerat que s’han desplaçat al Poliesportiu del Pompeu per realitzar-les amb la resta de concursants de les diferents escoles de Lloret i Tossa.
Aquí teniu unes quantes fotos dels grans: