Visita a l’església de Sant Romà

Avui hem anat tot passejant fins l’església de Sant Romà, aprofitant que demà és la Festa Major d’hivern a Lloret de Mar. Quan hem arribat allà la  Germana Glòria i el Mossèn ens han fet una visita guiada molt interessant a dins de l’església.

Seguidament hem anat al pati de l’Erol que està situat al costat de l’església on hem esmorzat. Després la Vero i la Montse han explicat una mica la historia del temple.

Posteriorment hem organitzat una gincana que consistia en trobar les dorze imatges que teniem impreses en un full. Ho hem fet per grups de 7 o 8 alumnes.

Com que tots som uns campions i campiones hem guanyat una medalla on hi ha la imatge de la cúpula modernista. Després hem anat marxant però abans d’arribar a l’escola hem tingut temps de jugar al parc infantil de la Plaça del Doctor Adler.

Ha estat un matí molt ben aprofitat, ens ho hem passat genial.