Tota una experiència!

El mes d’octubre, amb motiu del Diumenge Mundial de les Missions, el Domund. A més de repartir entre els nostres alumnes un sobre i aportar el nostre granet de sorra per ser solidàris/es. Des de Pastoral ens agrada portar algún testimoni que ens pugui explicar personalment la seva experiència. I quí millor que la Marina! Una mestra que ha vingut a la nostra escola a fer alguna substitució i que ho ha viscut en primera persona, ja que va anar a Grècia com a voluntària! Si vols veure més fotos, clica la imatge.