Setmana de Carnaval

Com ja sabeu, la setmana passada va arribar la ” Reina del Carnestoltes” i ens va donar les normes que haviem de seguir cada dia.

Durant aquesta setmana hem anat gaudint de totes les activitats que hem organitzat.

Per fi ha arribat el dia, el dijous gras hem vingut a l’escola disfressats tots i totes de Home Pal. També hem organitzat una rua a dins de l’escola i a la tarda hem anat al parc a celebrar dijous gras.

Ha estat una setmana fantàstica i ens ho hem passat súper bé, Mireu quines fotos mes divertides que han sortit.

Feliç dia de Carnaval¡