L’hort de l’escola

Continuant amb el projecte de la granja, s’ha ampliat el projecte amb el tema de l’hort.

Els nens ja han descobert que el/la grangera ha de treballar la terra per tal de poder donar-li menjar als animals i com no, per poder menjar ell/a també.

A partir d’aquí ens vam trobar un dia una sèrie d’estris que ens va fer entendre que entràvem en un nou tema, l’hort.

Hem descobert moltes coses i hem vist la importància que té tenir cura de la Terra.

Hem visitat l’hort de l’escola i ens han explicat quines verdures i fruites han plantat els alumnes de l’ESO.

Ens han convidat i ens hem compromès a anar cada setmana a regar una mica les flors que també tenen a prop perquè ells tenen molta feina i aquí teniu algunes fotos.