Hem quedat finalistes del concurs mSchools Student Awards – App Education 2022!

Els alumnes Joan P., Adam P. i Ivan S. de 4t d’ESOA han quedat finalistes en el concurs mSchools Student AwardsApp Education 2022 amb el projecte Dinoman Games i l’app Dinoman d’educació mediambiental a través del joc destinada a nens de 7 a 15 anys.

mSchools és un programa d’aprenentatge mòbil amb múltiples facetes que impulsa Mobile World Capital Barcelona en col·laboració amb la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i GSMA.

Enguany, la 9a edició dels mSchools Student Awards 2022 té un format híbrid. D’una banda, el concurs es desenvolupa en un espai firal digital. Des del 9 de juny, fes una volta per la fira VIRTUAL dels #mSchoolsStudentAwards i descobreix tots els projectes de les escoles finalistes i guanyadores de l’edició 2022 del concurs. No t’ho perdis!

Finalment el 17 de juny se celebrarà la cerimònia d’entrega de premis en format híbrid, on es desvetllaran els equips guanyadors de la 9a edició del concurs.

Felicitats i molta sort!!!