Festa fi de curs.

Aquest any hem preparat una festa Major per celebrar el fi de curs.

Uns dies abans de l’últim dia ens van estar informant d’aquelles activitats que es fan quan hi ha festa Major.

Vam crear unes boniques banderoles, vam veure vídeos dels castellers, vam escoltar batucades i van crear uns tambors amb els que van intentar fer ritmes, vam parlar de què era una rua.

L’últim dia ens vam guarnir amb la samarreta que dies anteriors vam pintar i ens vam a la plaça del pati.

Vam inaugurar la festa amb el pregó i amb l’acompanyament d’en Cic i la Mila, els caps grossos de la nostra escola.

El temps no ens va acompanyar, però vam obrir la pinyata de cada curs, vam menjar el gelat, vam intentar fer castells i vam fer la rua per tots els passadissos de l’escola visitant a tots els nostres companys.

Per finalitzar vam fer el ball que vam preparar les mestres que durant el mes de juny.