Els alumnes d’informàtica, programació, robòtica… de 1r d’ESO participen a la CodeWeek

Els alumnes de la matèria d’informàtica, programació, robòtica, disseny i impressió en 3D de 1r d’ESO participen en la iniciativa de la Unió Europea Codeweek que té com a objectiu apropar la programació i l’alfabetització digital d’una forma divertida i interessant celebrada del 5 al 20 d’octubre de 2019.

Amb aquest motiu es realitzen activitats a tota Europa que poden ampliar-se a tot el curs acadèmic: https://codeweek.eu/eventsr

Durant el primer trimestre i seguint una de les iniciatives del programa mSchools, l’Scratch Challenge, ens proposem desenvolupar la competència digital sense oblidar el pensament creatiu. Aprenem llenguatge de programació Scratch solucionant reptes que van augmentant de complexitat i que ens portarà a un objectiu final, fer la nostra pròpia animació interactiva. Tot aquest projecte consta entre les activitats que es realitzen al CodeWeek: Anima’t amb l’Scratch!

Certificat CodeWeek 1ESO 2019