Els alumnes de 2n de Primària!

Benvinguts i benvingudes!

Ja fa mes d’un mes que hem començat el curs i hem fet tantes activitats… Els nens i nenes de segon hem escollit el nom de la nostra classe: els de 2n A som els Coales i els de 2n B som els Dofins. Hem fet uns projectes xulíssims d’aquests animals: buscant informació d’on viuen, què mengen, com són i com viuen. A l‘enllaç us deixem un parell de fotos dels projectes que vam realitzar.

També hem començat les activitats de la tardor… S’acosta la castanyera i durant les últimes setmanes hem omplert els passadissos de l’escola de manualitats precioses de la tardor. Les hem fet amb molts elements naturals: fulles, branques, castanyes, glans, pinyes i, fins i tot, closques de cargols. També hem après les dites de la tardor, les fruites de la tardor i, fins i tot, hem inventat frases de la tardor!

Aquest divendres, tot i que ho farem separats, celebrarem la castanyada. Les properes notícies dels nens i nenes de segon seran de la tardor i la castanyada, ja veureu tot el que hem après i fet durant aquestes setmanes!