DONACIÓ DE SANG (Servei Comunitari 3r ESO)

Els alumnes de 3r d’ESO estem realitzant el servei comunitari amb el Banc de Sang. L’objectiu principal és prendre consciència de la necessitat de donar sang i fer una campanya de difusió per aconseguir augmentar el nombre de donacions.

Aquest curs, donades les especials circumstàncies de la COVID-19, hem hagut de trobar noves maneres de fer difusió, aquí us mostrem alguns dels vídeos que hem creat per enviar  a les escoles de Lloret.

La donació de sang  tindrà lloc divendres 22 de gener de 2021 al Teatre Municipal de Lloret.

Us hi esperem!

Alumnes 3r d’ESO