Comença un nou curs, triem el nom de les classes de 1r Primària

Hola famílies,

Us donem la benvinguda i estem molt contentes de poder compartir amb els vostres fills i filles un any de la seva vida a la nostra escola.

Per començar, tots junts hem parlat de les seves preferències sobre com ens podem anomenar aquest curs i han decidit el nom de la classe.

1r- A  Som la “Classe de la Xocolata”                        1r- B  Som la “Classe dels Volcans”

Molts alumnes han portat informació sobre els temes i ho han explicat a l’aula. Ha sigut molt interessant!

Us animem, perquè si els vostres fills no han portat informació, encara esteu a temps per fer-ho!

• A la classe dels volcans hem fet un experiment sobre com explota un volcà i les reaccions dels nens i nenes han estat sorprenents.
  • A la classe de la xocolata intentarem fer germinar unes llavors de cacao que ens ha regalat en Lluís i per això demanem que cadascú porti un test mig ple de terra bona per plantar-les.