Arrenca el Servei Comunitari amb el Banc de Sang dels alumnes de 3r d’ESO

El passat dimecres 6 d’octubre els alumnes de 3r d’ESO vam iniciar el Servei Comunitari en què col·laborem amb el Banc de Sang i de Teixits.

El Servei Comunitari és una acció educativa per desenvolupar la competència social i ciutadana. Té com a finalitat, garantir que els estudiants, al llarg de la seva trajectòria escolar, experimentin i protagonitzin accions de compromís cívic, aprenguin en l’exercici actiu de la ciutadania, i posin en joc els seus coneixements i capacitats al servei de la comunitat.

El nostre projecte d’Aprenentatge i Servei és de col·laboració en la promoció i realització de la jornada de Donació de Sang que es realitzarà properament al Teatre de Lloret de Mar.

La Meritxell Casacuberta, Tècnica de promoció del Banc de Sang i Teixits de Girona, ens ha fet una formació en què ens ha parlat de la sang, els seus components, què en fan d’aquesta sang, quin és el procés de donació, com es fracciona al laboratori… i hem treballat qui són els possibles donants als que podem conscienciar, quin és el missatge que hem de transmetre, com s’ha de transmetre, quins són els suports “publicitaris” que haurem de crear (flyers, cartells, pancartes…)… Els alumnes vam escoltar amb molt d’interès les seves explicacions i vam participar molt activament en el torn de preguntes.

El Servei tindrà el seu punt culminant el proper 21 de gener de 2022 dia de la Donació de Sang! Recordeu! Anoteu-lo a la vostra agenda!!

A nosaltres ara ens toca treballar de valent per a que sigui tot un èxit!