Setmana de la terra I5

Aquesta setmana estem celebrant el dia de la terra amb diferents activitats. Hem anat a fer una visita al jardiner de l’escola, en Sergi, per tal que ens expliqués com fa servir l’aigua a l’escola per tenir cura de tota la vegetació que tenim. Ens ha explicat els diferents tipus de reg que fa servir per no malbaratar l’aigua a l’escola, sobretot amb el gota a gota i els aspersors, deixant de banda el reg manual amb regadora o mànega.

També hem vist el video d’un conte on podem observar la importància de l’aigua per tots els essers vius i hem après una cançó que ens recorda el cicle de l’aigua.

Aquests dies, gràcies a Mans Unides, tenim a l’escola una exposició amb diferents fotografies i informacions amb la importància de la cura de l’aigua.

Per poder veure el recull de fotos feu clic a la següent imatge.