Activitats nadalenques a P5

Aquestes ultimes setmanes ens hem preparat per rebre el Nadal.

Cada dia hem recitat el poema de Nadal i hem mirat a la butxaca del calendari d’advent per si trobavem una moneda de xocolata i com que ho vam fer tant bé les hem trobat sempre!

Al pessebre vivent vam fer de cistellers i cistelleres i ho vam passar genial amb tots i totes les alumnes de l’escola.

També vam fer moltes manualitats per dur a casa i poder decorar, com el nostre avet de nadal i la postal de l’angelet i hem pogut portar l’àlbum amb totes les activitats que hem estat fent aquest trimestre.

Ja per acabar aquests dies de celebració els hem donat les cartes als patges reials i hem fet cagar al Tió de l’escola.

Per veure les fotos del pessebre vivent feu clic a la següent imatge.

Les fotos de les manualitats les podeu veure fent clic a la següent imatge.

Les fotos de la visita dels patges reials les podeu veure fent clic a la següent imatge.

Per veure les fotos del Tió feu clic a la següent imatge.

Només ens queda desitjar-vos bon Nadal i bones festes!