Acte de celebració, agraïment i cloenda del Servei Comunitari de 3r d’ESO

El passat divendres 14 de febrer va tenir lloc l’acte de celebració, agraïment i cloenda del Servei Comunitari “Donar és rebre” que han realitzat durant aquest curs els/les alumnes de 3r d’ESO col·laborant amb el Banc de Sang i de Teixits. A l’acte hi va assistir la Meritxell Casacuberta en representació del Banc de Sang i Teixits de Girona.

Primer es van donar a conèixer els resultats de la donació realitzada els dies 16 i 17 de gener d’enguany en la qual van participar. Uns resultats espectaculars! 277 donants, 55 dels quals nous!!

A continuació es va reconèixer i agrair per part de la Meritxell en representació del Banc de Sang i per part de l’escola, la implicació i il·lusió que va mostrar en tot moment l’alumnat en aquest projecte. Tot seguit es va lliurar una carta d’agraïment del Banc de Sang, un diploma, un certificat i un petit obsequi a cadascun dels alumnes. I l’acte es va cloure amb un petit piscolabis.

Gràcies als alumnes de 3r d’ESO perquè és gràcies a la seva col·laboració que s’ha afavorit la promoció de la donació de sang!!

Gràcies també  a la Meritxell Casacuberta del Banc de sang i teixits per haver-nos acompanyat. A tothom que hi ha participat. Però sobretot GRÀCIES a tots els DONANTS!!!