10a Mostra de Treballs de Recerca de Batxillerat de La Selva II 2022

El proper divendres 29 d’abril de 2022, a partir de les 16.30 h al Teatre de Blanes – Carrer Ample, 26 (mapa) es realitza la 10a Mostra de Treballs de Recerca de Batxillerat de La Selva II 2022.

“La Mostra de Treballs de Recerca de Batxillerat és un espai de trobada entre estudiants de batxillerat dels instituts de la zona, per tal que puguin compartir i difondre les seves investigacions.

Té l’objectiu de reconèixer l’esforç realitzat per l’alumnat i el professorat que el tutoritza. Els treballs presentats passen un procés de selecció previ realitzat per cadascun dels centres participants, en el qual es valoren la creativitat, la innovació i l’aplicació de diferents estratègies de recerca.”

Els Treballs de Recerca seleccionats que representaran la nostra escola són:

• Nosce te ipsum (Coneix-te a tu mateix) realitzat per la Mariona Panés i Coromina (tutora Pilar Urdiales).

• El moviment com a element comunicatiu realitzat per en Jordi Rodés Gironès (tutora Pilar Morcillo).

Felicitats!!!

Hi esteu tots convidats, especialment els alumnes que ara esteu iniciant el vostre Treball de Recerca.

Per a més informació…