COMIAT DE BATXILLERAT

Divendres, dia 27 de maig, set de la tarda. En aquest instant començava l’acte de comiat dels alumnes de 2n de batxillerat. Com va quedar clar, es tractava d’un “fins aviat”, d’un moment per a estar junts (alumnes, famílies, amics, mestres i professors que els hem anat seguint durant molts anys…)
Van ser unes hores intenses i emotives, plenes de nervis, il·lusió i moltes ganes de posar un gran colofó a la seva trajectòria. Enmig de rialles, cares d’agraïment, gestos de complicitat i sensacions d’haver realitzat la feina ben feta, es va anar apropant el vespre. Fins que van volar els birrets, fins que es van adonar que això significava que ara els tocaria a ells VOLAR!
MOLTES GRÀCIES 2ns! ESPEREM QUE RECORDEU QUE AQUESTA ÉS LA VOSTRA CASA TANT COM NOSALTRES US RECORDAREM AMB TENDRESA I AFECTE!
FINS AVIAT… I A VOLAR!
MOLTA SORT!