Cursa d’Orientació i Gimcana.

Dins de l’assignatura d’Educació Física els alumnes de 4t d’ESO han preparat una Cursa d’Orientació i una Gimcana que han realitzat els alumnes de 5è de Primària.
Els mestres d’Educació Física de l’escola col·laborem fent aquestes dinàmiques perquè els alumnes d’ESO puguin experimentar el rol de mestres, ja que són ells mateixos els que dirigeixen l’activitat amb els alumnes de primària.
Un altre qüestió que ens plantegem a l’hora de programar aquestes activitats és l’aprofitament de l’entorn de l’escola. Pocs centres educatius disposen d’un espai natural (Parc de Collserola) com nosaltres i per això desenvolupem dinàmiques per treure’n profit d’ell.