Masterclass Isaac Alcayde

Masterclass de Coaching acotral amb Isaac Alcayde, actor amb llarga trajectòria al teatre, televisió i cinema, pedagog i coach. Com a professor, ha desenvolupat la seva tasca pedagògica des de cursos d’iniciació fins a la direcció de peces teatrals senceres.
Ha fet coaching per a actors de diferents edats i procedència per a cinema, teatre i TV (Merlí, La Vida Sense la Sara Amat, Les de l’Hoquei…).
La seva tasca parteix del treball concret amb cada alumne potenciant sempre la seva individualitat, l’escolta escènica en un grau molt important, la veritat interpretativa com a base indispensable, i el treball corporal, la cohesió i el treball en equip de tots els seus grups. El creixement personal de la mà del professional, i interpretatiu. Creu en la pedagogia com el fet de transmetre el propi aprenentatge esdevingut del procés de treball amb els diferents i propis mestres de la seva carrera, i com un procés que no acaba.

• Quan? Dissabte 19 de març de 10h a 14h
  • On? Al Centre de formació teatral El Galliner
  • Preu? 40€ per alumnes del CFGS d’El Galliner, socis de l’AGT i de l’AADPC i professors de l’Escola
    50€ per la resta.
  • Com ho faig per apuntar-me? Envia un correu a agt@agt.cat o truca al 972 22 13 77

No et perdis aquesta oportunitat!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *