Biblioteca

El Galliner disposa d’una biblioteca especialitzada en teatre, oberta al públic, amb un fons que depassa els 3.000 títols. Els usuaris no només trobaran una bona col·lecció sobre obres de teatre i pedagogia, sinó també un registre ordenat per autors, o, si es vol, per títols.

El servei es completa amb una hemeroteca especialitzada en teatre i dansa, una videoteca (amb aparells reproductors), WIFI i ordinadors amb connexió a Internet.

L’Escola posa a disposició dels seus alumnes l’enregistrament dels Tallers de final de curs, com un document en préstec més.

• Horaris: de dilluns a divendres, de 9h a 13h i de 16h a 20h i dissabtes lectius de 10h a 13h i de 16h a 19h

La Biblioteca és també la sala polivalent de l’Escola i s’hi desenvolupen diverses activitats durant el curs. Recomanem trucar abans (tel. 972 20 58 84) per assegurar que l’espai està disponible.

Pots fer-te el carnet de la Biblioteca pagant només 3€ i podràs agafar en préstec tot el material que necessitis, demana’l abans de venir enviant un correu a elgalliner@elgalliner.cat