Instal·lacions

El Centre de formació teatral El Galliner comparteix l’edifici amb el Conservatori de Girona, la Biblioteca Pública de Girona, i diverses sales d’exposicions. Aquest fet facilita la interrelació entre les diferents formes d’expressió artística i converteix el complex en un centre dinàmic d’intercanvi cultural.

Aules

Les aules d’El Galliner estan totalment equipades per al desenvolupament de l’activitat teatral: parquet, equip de so i focus per il·luminar les escenes.

Biblioteca

El Galliner posa a disposició dels seu alumnat una biblioteca amb un fons bibliogràfic amb més de 3.000 títols (obres de teatre, pedagogia, història del teatre…), a banda de wifi, ordinadors amb connexió a internet, una videoteca amb aparells reproductors i una hemeroteca especialitzada en teatre.
Aquí tenim a la vostra disposició l’enregistrament en vídeo i/o fotografia d’algunes de les activitats escolars (principalment els Tallers de final de curs), com un document en préstec més.
La Biblioteca, que també funciona com a aula d’estudi, està ubicada a la Sala Polivalent. El Galliner es reserva el dret de restringir-ne l’accés en funció de les activitats que s’estiguin desenvolupant en aquest espai en un moment determinat.

Vestuari

El Galliner disposa d’un servei de Vestuari teatral i atrezzo (més de 2.000 peces de roba i complements), adreçat a professionals i amateurs, i que també dóna servei als alumnes de l’Escola.
El Servei de Vestuari fixa un preu per cada peça llogada i una fiança (independentment del nombre de peces o del preu del lloguer), que varia depenent de les característiques de la peça. És un servei gratuït per a l’alumnat, sempre que sigui per a activitats escolars. La fiança, però, cal abonar-la igualment.
Totes i cadascuna de les peces llogades s’han de retornar netes i planxades de casa o de tintoreria (això dependrà de les característiques de la peça en particular) en el període fixat i només en horari del Servei de Vestuari (dimarts i dijous de 17 a 20.30 h. Tancat durant els períodes de vacances escolars de Nadal, Setmana Santa i agost).

Hall/menjador

Totalment il·luminat que porta fins al menjador on hi ha taules, cadires i microones per poder menjar tranquil·lament.