Proves d’accés al CFGS pel curs 2023-24

REQUISITS D’ACCÉS

Per poder cursar el CFGS en Tècniques d’Actuació Teatral cal superar la prova d’accés pròpia d’aquest CFGS i acreditar:

• Tenir 18 anys (o complir-los durant aquest any)
  • Tenir el títol de Batxillerat (independentment de la modalitat cursada) o equivalent, o bé complir un d’aquests requisits:
    • Tenir el títol d’un altre CFGS.
    • Haver superat la part comuna de la prova d’accés (CAS) als Cicles de grau superior d’arts plàstiques i disseny, més la part específica.
    • Haver superat la prova d’accés a la universitat per a majors de 25 anys.
    • Alumnat estranger: tenir el títol de Batxillerat homologat.

Convocatòria de juny

• Del 14 d’abril al 2 de juny: inscripcions a la prova específica d’accés.
  • 9 de juny: llista provisional d’admesos i exclosos a fer la prova.
  • Del 10 al 14 de juny:  període de reclamacions, si s’escau.
  • 15 de juny: llista definitiva d’admesos i exclosos a fer la prova.
  • 28 de juny: prova específica d’accés. De 10 a 13 h.
  • 3 de juliol: llista provisional de qualificacions.
  • Del 4 al 6 de juliol: període de reclamacions, si s’escau.
  • 11 de juliol: llista definitiva de qualificacions.
  • Del 12 al 23 de juliol: matriculació.

Documentació que s’ha de presentar per a fer les proves:

La inscripció a la prova específica es realitzarà a la secretaria del Centre de formació teatral El Galliner o per via telemàtica (correu electrònic – secretaria@elgalliner.cat o telèfon – 972 20 58 84). Per tal de formalitzar-ne la inscripció, cal presentar o enviar la documentació següent:

• Formulari d’inscripció complimentat.
  • Fotocòpia del DNI (o passaport o NIE).
  • Foto de carnet.
  • Títol de batxillerat o document acreditatiu (En el cas d’estar cursant 2n de Batxillerat portar el document conforme s’està estudiant).
  • Pagament de la taxa d’inscripció a les proves d’accés (45 €). Per transferència bancària, indicant NOM I COGNOMS DE L’ALUMNE + PROVA CFGS al núm: ES31 0081 0086 0800 0246 3152 (Banc de Sabadell). Enviar el comprovant del pagament a secretaria@elgalliner.cat

Característiques de les proves:

Les proves d’accés consten d’un exercici individual de veu, cos i interpretació. L’aspirant ha de memoritzar:

• Un dels tres monòlegs a triar (noia o noi).
  • Un dels tres poemes a triar.

A més, ha de preparar-se una proposta interpretativa pel monòleg per tal de poder-hi treballar el dia de la prova.

Trobareu aquest material en el següent ENLLAÇ:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *