Recorregut per Lleida i visita a la Paeria amb els grups d’Instrumental i Castellà 1

El dies 20 i 21 d’abril els grups d’Instrumental i de Castellà 1-tarda del CFA Joan Carles vam fer un recorregut per la ciutat de Lleida tot visitant el Rectorat, la Paeria i el carrer Major. Les professores dels diferents ensenyaments vam fer de guies turístiques per unes hores i juntament amb l’alumnat vam gaudir de la riquesa cultural i arquitectònica de la nostra ciutat de Lleida.

L’alumnat va quedar sorprès i molt content d’haver pogut visitar la Paeria i de conèixer una mica més la seva història, què s’amaga al seu soterrani i, sobretot, haver pogut veure el Saló de Plens. A més, van poder conèixer més informació sobre la seva ciutat actual i sobre certs indrets que per a ells i elles són familiars, com és el carrer Major.