Llengua francesa

Aquests estudis tenen com a objectiu que les persones adultes assoleixin un grau de competència bàsic per a comunicar-se en llengua francesa i s’imparteixen en tres nivells: llengua francesa nivell 1, 2 i 3, que corresponen als nivells A1, A2.1 i A2.2 del MECR.

El nivell 1 consta d’un total de 105 hores de classe que es cursen de forma anual a raó de 3 hores setmanals. Els nivells 2 i 3 consten de 140 hores de classe, que es corresponen a 4 hores a la setmana durant tot un curs escolar.

La qualificació d’apte al nivell 3 permet accedir directament al tercer curs d’Escoles Oficials d’Idiomes sense haver de superar la prova de nivell.

Accés

Poden accedir a aquests estudis totes les persones que tenen més de 18 anys o bé els compleixen durant l’any natural en què inicien la formació.

Currículum

Resolució ENS/1403/2018,  per la qual s’estableix el currículum de llengües estrangeres als centres de formació d’adults del Departament d’Ensenyament.

➡   Activitats de Francès al CFA Victorina Vila

➡   Llengua Francesa al portal de la “Tria Educativa”