Anglès per al Turisme

Al CFA Victorina Vila oferim el mòdul optatiu d’ Anglès per al Turisme al segon i tercer trimestre de cada curs.

L’objectiu principal d’aquest mòdul és augmentar la capacitat de l’alumnat per comunicar-se oralment en llengua anglesa. Per tant, no ens centrarem tant en la part estructural de la llengua -com podria ser el coneixement gramatical i/o escrit de l’anglès- sinó en l’habilitat comunicativa global. Per aquesta raó s’han dissenyat activitats competencials que busquen activar la capacitat de l’alumnat per entendre contextos comunicatius diversos, desenvolupar converses de tipologia diferenciada i entendre i actuar adequadament en situacions comunicatives autèntiques o semi-autèntiques.

Requisits d’accés

Per poder cursar aquest mòdul cal tenir més de 18 anys (o bé els complir-los durant l’any natural en què s’inicia la formació) i tenir un nivell mínim d’ A1 en llengua anglesa.

Competències a desenvolupar

• Obtenir informació i interpretar textos orals de la vida quotidiana i cultural, dels mitjans de comunicació i d’altres fonts o àmbits.
  • Planificar i produir textos orals de tipologia diversa adequats a la situació comunicativa.
  • Emprar estratègies d’interacció oral i conversa d’acord amb la situació comunicativa per iniciar, mantenir i acabar el discurs.