L’artista plàstic Robert Martí Ripoll ens fa entrega de la seva obra “Teixint camins” per commemorar el 25è aniversari del centre

Un projecte que abraça i esdevé centre a la vegada. Una escola que camina sempre endavant fent comunitat des de fa un quart de segle. Colors càlids i freds que es barregen, testimonis d’èpoques passades a voltes dificultoses; però que es recorden amb enyorança. 25 capes de textures, de petjades, d’empremtes que donen caràcter i ens conformen com a escola. Diversitat de colors, de persones, d’edats, de nacionalitats i d’interessos que donen color i creen un collage cultural divers com és la nostra escola. Professors i professores que són i han estat testimoni de tot aquest temps i han vist com l’alumnat teixeix camins diversos, de vegades forts i altres atzarosos que definiran vides. Tot això és el Centre de Formació d’Adults Joan Carles, una amalgama de persones que es troben i creixen a través de la mútua coneixença, i que creen ponts amb la ciutat i amb el món. Una escola on tots i totes hi deixem un trosset de nosaltres i hi recollim un bocí de comunitat.

Robert Martí Ripoll, Lleida 2021