Llengua anglesa

Aquests ensenyaments permeten iniciar el procés d’aprenentatge en llengua anglesa i tenen com a finalitat, en un primer nivell, que l’alumnat  sigui capaç de comunicar-se en situacions quotidianes i familiars senzilles. En els nivells següents, 2 i 3, que l’alumnat sigui capaç de comunicar-se en situacions habituals que exigeixin un intercanvi d’informació, comprendre i utilitzar expressions sobre temes i assumptes relacionats amb necessitats immediates i accedir al coneixement en un entorn multilingüe i multicultural.

El nivell 1 correspon al nivell d’usuari bàsic A1, d’acord amb els nivells del Marc europeu comú de referència per a les llengües (MECR).

Els nivells 2 i i 3 corresponen al nivell d’usuari bàsic A2.1 i al nivell d’usuari bàsic A2.2, respectivament, d’acord amb els nivells del MECR. En finalitzar cadascun dels nivells d’aprenentatge, l’alumnat ha d’haver assolit els objectius que s’estableixen en el currículum corresponent.

L’alumnat que superi el nivell 3 de llengua estrangera en un centre de formació d’adults i mostri interès per seguir la seva formació pot accedir al tercer curs d’una escola oficial d’idiomes (EOI) sense necessitat de fer la prova de nivell.

Distribució horària dels cursos de llengua anglesa:

Nivell Durada Horari
1 105 hores Dimarts i dijous de 17.00 a 18.30