Qui som

El Centre de Formació d’Adults Torre Romeu, CFA Torre Romeu, és un centre educatiu, públic i gratuït que depèn del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

El Centre ofereix, a la població major de 16 anys, un seguit de cursos, de diferents nivells, i en horaris flexibles, per tal que les persones que ho necessitin puguin iniciar-se i/o ampliar tant els seus estudis com la seva formació global.

Un dels nostres principals objectius és oferir orientació i seguiment a totes aquelles persones que s’estiguin plantejant què necessiten per a reincorporar-se tant al món laboral com a l’acadèmic.

Línies Generals de Centre

• Compromís i treball en xarxa amb el barri i l’entorn.
• Potenciació de l’aprenentatge i ús del català a totes les activitats del centre.
• Celebració de les festes tradicionals i costums com a recurs per a la integració i la cohesió social.
• Potenciació de l’ús de les eines TAC com a recurs habitual.
• Foment de la participació de l’alumnat.
• Centre obert a tot l’alumnat sense discriminacions ni exclusions.
• Consideració de l’orientació com una tasca molt important de la nostra feina, amb la finalitat última que l’alumne adquireixi eines per a desenvolupar el seu “projecte de vida”.

El nostre equip  (curs 2023-2024)

Ens presentem :

D’esquerra a dreta començant per darrera: Concepció Jiménez, Lucía de Travy, Dolors Fernández, Guillem Fernández, Núria Bonet

Ajupits d’esquerra a dreta: Elisenda Nebot, Hilari Pujol i Raquel Olid.