Preparació proves d’accés a CFGM

Els ensenyaments de preparació per a les proves d’accés tenen com a finalitat facilitar l’accés als ensenyaments de formació professional a les persones adultes que no tenen la titulació per accedir-hi. El nostre centre prepara per a les proves als cicles formatius de grau mitjà.

Les classes comencen al setembre i la prova s’acostuma a fer a principis de maig. L’alumnat té l’opció de seguir assistint a classes fins al final del calendari lectiu.

Cada grup té un/a tutor/a que acompanya l’alumnat durant tot el procés.

Currículum

Durant el curs es treballen les diverses competències que seran avaluades a la prova d’accés:

• Part comunicativa i social
    • Competència en llengua catalana i en llengua castellana
    • Competència en llengua estrangera (Anglès i Francès)
    • Competència social i ciutadana
  • Part científic-tecnològica
    • Competència d’interacció amb el món físic
    • Competència en tecnologies
  • Part matemàtica
    • Competència matemàtica
Recursos i aula virtual
  • Dossiers preparats pel professorat
  • Recursos audiovisuals: webs, Moodle…
Qualificacions i certificacions

Si l’alumne/a aprova aquest curs, obté una puntuació complementària que se suma a la qualificació global obtinguda a la prova d’accés. Consulteu aquí la informació complerta sobre qualificacions globals, complementàries i certificacions.

Podeu trobar més informació sobre les proves d’accés a grau mitjà (calendari, exempcions, inscripció, documentació, continguts, temari…) a l’apartat de Formació professional- Grau mitjà del web del Departament d’Ensenyament.

Distribució horària dels cursos de preparació per a les proves d’accés a CFGM

Torn Durada Horari
Matí 330 hores Anual Dilluns, dimarts, dimecres i dijous de 9.30 a 12.30