Difusió places vacants

Consulta de les places vacants per als diferents ensenyaments que oferim per al curs 22/23.

Difusió reserva places curs 22-23 cfa segrià

*ANGLÈS: els torns de tarda i vespre apareixen junts com a tarda, però cal recordar que oferim un total de 3 grups d’anglès per a cada nivell: matí, tarda i vespre.

1. Sílvia Miró

Bona tarda

Estaría interessada si encara estic a temps de poder fer inscripció al curs d¡anglès a 1er horari de matí, també voldria saber els horaris.

Gràcies.

Sílvia Miró

1. admin Autor de l'article

Hola, pots demanar cita, i a partir del 13 de setembre anirem matriculant segons les places vacants, fins llavors dependrà de l’alumnat de preinscripció que confirmi la matrícula. Els horaris definitius els veuràs penjats al suro, i te’ls donarem en fer la matrícula.

2. Gal·la

He estat admesa en el curs de preparació a la prova d’accés a cicle superior a la tarda i vull saber l’horari.
    Gràcies

1. admin Autor de l'article

Hola, quan vinguis a fer la matrícula et donarem els horaris definitius, que són molt similars al curs passat, que pots consultar a la web.

3. Nuria Prat

Hola bona tarda

Estaria interesada en el curs competic 2 de mati , no em queda gaire clar si sobren places o no.

4. Eusebi Noguera

Bon dia. Estaria interessat en apuntar-me als cursos d’anglès, si encara fos possible.Quin és el procediment a seguir?
    Em podrieu dir quins són els horaris que feu de matí i tarda?

Hola Carme,

del 12 al 15 de setembre farem la matrícula per a l’alumnat que va quedar a la llista d’espera del 14 de juliol i que sigui avisat per telèfon. Us trucarem a mesura que quedin vacants.
      CFA Segrià

5. Isabel Sanchez Aguilar

Hola bon dia,

El curs vinent tinc que tornar a fer el curs de competic 2 tarda , hem podeu confimar si tinc plaça ?

Gracies

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *