Normes i funcionament del centre

NORMES GENERALS DEL CENTRE

• Les classes anuals comencen el mes de setembre i acaben el mes de juny. Els cursos de preparació de proves d’accés acabaran la vigília de l’examen.
  • El calendari escolar és el mateix que seguiran les escoles i els instituts, és a dir, que tindrem els mateixos festius i períodes de vacances. Els dies de lliure disposició els acorda el consell escolar del centre cada curs.
  • La puntualitat és un factor que ajuda a un bon desenvolupament de les classes, per tant els preguem puntualitat.
  • Per la bona marxa de la classe, és imprescindible que cada alumne tingui els llibres i materials en les assignatures que es necessitin.
  • La modalitat d’ensenyament d’aquest Centre és presencial (tret del GES a distància), per la qual cosa l’assistència a les classes és molt important i cada professor en farà un seguiment que tindrà transcendència en el moment d’avaluar el curs.
  • Les faltes d’assistència dels alumnes d’edats compreses entre els 16 i els 18 anys seran comunicades a les respectives famílies.
  • Les absències reiterades sense justificació seran motiu de baixa acadèmica.
  • Tots els ensenyaments seran objecte d’avaluació i el Centre emetrà un informe en què es valorarà globalment el curs.En alguns ensenyaments reflectirà una nota numèrica (preparació per a les proves d’accés a CFGM i CFGS). (RESOLUCIÓ EDU/1871/2007, de 15 de juny – DOGC núm. 4911 de 25.6.2007, pàg. 21195 i següents)
  • Els ensenyaments que preparen per a proves externes (CFGM, CFGS i Accés a la Universitat) tenen una normativa específica que se’ls explicarà durant l’inici de curs i en el moment en què hi hagi noves informacions.
  • Els demanem que, entre classe i classe, no se surti si no és indispensable, per tal d’aprofitar el temps al màxim.
  • Queda prohibit, per llei, fumar en aquest Centre.
  • Els mòbils, en hores de classe, han d’estar apagats excepte quan la persona docent ho demani per a la realització d’activitats formatives.
  • Els preguem que facin un ús adequat i respectuós de les instal·lacions.

LOE

Decret 140-2009