Cartes de GES 1 pels malalts i l’equip de l’Hospital General

L’alumnat de GES 1 ha enviat cartes per donar ànims a les persones malaltes per COVID-19 i a l’equip sanitari i assistencial de l’ Hospital Universitari General de Catalunya.

Tal i com podeu veure a la imatge, l’equip de l’hospital ha donat les gràcies al nostre alumnat a través d’un correu electrònic que ens ha emocionat enormement:

“(…) Gracias, sólo te puedo decir gracias, porque marcas la diferencia, porque has dedicado tu tiempo en dar amor sin saber quién o cuándo iba a recibirlo la otra persona. Una persona desconocida a la que has querido acompañar en un momento donde más lo desea y necesita, donde la importancia de no sentirse solo alcanza un nivel esencial.

El sentir esa esperanza que tú le envías de que esta pesadilla pasará. Esto no tiene precio (…).

Felicitem l’alumnat de GES 1 i la seva tutora per aquesta meravellosa iniciativa. El vostre granet de sorra és immens!

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>