Llengua anglesa

Aquests estudis tenen com a objectiu que les persones adultes amb bon domini de català i/o castellà assoleixin un grau de competència bàsic per a comunicar-se en llengua anglesa.

En els tres nivells es treballen les habilitats de comprensió i expressió orals i escrites que permeten fer front a la major part de situacions lingüístiques de la vida quotidiana i comunicar-se de forma bàsica en un entorn plurilingüe i multicultural.

Poden accedir a aquests estudis les persones més grans de 18 anys i les que els compleixen durant l’any natural en què s’inicia la formació.

Per tal de situar l’alumnat en el nivell que li correspon d’acord amb les seves competències, en el moment de la preinscripció l’alumne haurà de fer una prova de nivell.

Anglès 1 Nivell A1* 2 classes setmana 3 hores setmana
Anglès 2 Nivell A2.1* 2 classes setmana 4 hores setmana
Anglès 3 Nivell A2.2* 2 classes setmana 4 hores setmana

* Nivells del MECR (Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües)

Els alumnes de nivell 3 de llengua estrangera han de superar una prova de nivell bàsic (A2 del MERC) abans de finalitzar el curs per mostrar el grau d’assoliment de la competència lingüística.

Un cop finalitzats aquests estudis, i havent superat l’avaluació, l’alumnat pot continuar la formació en una escola oficial d’idiomes, accedint al nivell de 3r sense haver de superar una prova de nivell.

Aportació voluntària anual: 45€ en concepte de material.

Llibres de text. Curs 2022/2023

Anglès 1 i 2