SORTIDA CAIXAFORUM

L’alumnat de PPAGM i PPAGS va visitar l’exposició d’art contemporani “Una certa foscor” al Caixaforum de Barcelona, el passat 29/10/2018. L’objectiu de la sortida era analitzar la visió i la presència d’imatges a la nostra societat; valorar l’art com una font per a la reflexió i treballar el tipus de text descriptiu a partir de l’anàlisi de les obres de l’exposició en l’assignatura de llengua castellana.

Com funciona la nostra visió? Per què ens rodegem d’imatges? Què sentim quan hi ha una imatge amagada, borrosa o bé aquesta està absent? A través d’estratègies, tècniques i mitjans diversos que van des de la pintura, la fotografia, el video-art i instal·lacions, l’alumnat s’ha sentit interpel·lat per les preguntes que els han suggerit aquests artistes contemporanis i han escollit una obra per a descriure-la a classe.