Gust per la Lectura

El centre està inscrit el concurs “Gust per la Lectura”

Els alumnes dels estudis d’Anglès i competic han pogut llegir la novel·la L’hospital dels pobres (2014).

El dilluns 26 de febrer l’autora Tània Juste, va oferir una xerrada organitzada pel CNL de Sant Cugat i en la qual vam poder assistir tots els alumnes del centre que havien llegit la novel·la. L’escriptora va fer una breu introducció en què va explicar com s’havia inspirat i quin havia estat el mètode de treball per bastir aquesta història, que, segons va dir, no considerava que es pogués emmarcar ben bé dins el gènere de novel·la històrica perquè posa més èmfasi en la relació entre els personatges que no pas en la recreació històrica exacta (tot i que la documentació ha estat del tot rigorosa).

Com que la novel·la s’emmarca en la construcció de l’Hospital de Sant Pau de Barcelona, els alumnes l’han pogut visitar aquest 16 de març, juntament amb els alumnes del CNL.

Aquí en teniu alguna imatge.

Els alumnes d’instrumental perticipen en el concurs Gust per la Lectura fent un petit curt de la fàbula de Pere i el llop.