L’equip

La comunitat educativa del CFA Sant Cugat està formada per  docents , una auxiliar administrativa i més de 400 alumnes.

EQUIP DOCENT

EQUIP DIRECTIU

Directora: Maripi Arriaga Aznar                  maripi@cfasantcugat.cat

Diplomada en Professorat d’Educació General Bàsica (especialitat anglès) per la UAB l’any 1991 i Llicenciada en Llengua i Literatura Hispànica per la UAB l’any 1995.

Al llarg de la seva trajectòria professional ha passat per diferents nivells educatius (Educació Infantil, Educació Primària, Universitat i Formació de Mestres de Primària) fins arribar al CFA Sant Cugat l’any 2019.

L’any 2022 assumeix la Direcció del centre amb la voluntat de garantir el dret a l’educació de totes les persones al llarg de la vida.

Cap d’Estudis: Lucia Herrero Alcorta                 lucia@cfasantcugat.cat

Diplomada en Professorat d’Educació General Bàsica per la UB l’any 1981 i Llicenciada en Filosofia i Ciències de L’Educació per la UB l’any 1990.

Ha estat vinculada amb la Formació de persones adultes des de l’any 1990, com a docent, coordinadora, tutora, assessora i com a formadora de formadors per a l’assessorament i formació del professorat dels centres de formació d’adults, en l’àmbit de la implantació de l’autoformació, organització i gestió del centres, el paper del tutor, l’autoregulació dels aprenents i del aprenentatge reflexiu i col·laboratiu. Actualment treballant conjuntament amb  l’equip directiu i tot l’equip docent del centre, un projecte engrescador, innovant  i cercant noves metodologies amb l’objectiu prioritari d’assolir l’èxit educatiu pels nostres alumnes.

AUXILIAR ADMINISTRATIVA